Reklamace
Na veškeré zboží se vztahuje záruka 2 roky (pokud není u produktu uvedeno jinak). V případě závady zboží v záruční době postupujte následovně:
- odešlete zboží a do zásilky přidejte stručný popis závady, nejlépe také kopii faktury a své kontaktní údaje.
Adresa pro zaslání reklamace:
Zásilkovna - výdejní místo: Potraviny Husova, Husova 1447, 464 01 Frýdlant, Česká republika
Udaje příjemce: Jacek Zdunek | info@gc-baterie.cz | +420 488 840 014
Identifikátor pobočky: 28972
Umístění výdejního místa
Reklamaci je možné zaslat pouze Zasilkovnou, proto ji prosím vybírejte jako dopravce!
(prosím neposílat Kurýrem, Slovenskou poštou, atd.)
Zboží nelze zaslat prodávajícímu na dobírku.
Zásilky zaslané na dobírku nebudou prodávajícím převzaty.
Reklamace zboží vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 28 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Po zjištění závady a přiznání nároku na záruku bude zboží opraveno nebo vyměněno za jiné, funkční.
Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat nejlevnější přepravní službou na adresu provozovny. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, zásilka by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu s viditelným identifikačním číslem zakoupeného výrobku, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.
Nejlevnější přepravní služba je Zásilkovna (výdejní místo).