Reklamace

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 2 roky (pokud není u produktu uvedeno jinak). V případě závady zboží v záruční době postupujte následovně:
- odešlete zboží a do zásilky přidejte stručný popis závady, nejlépe také kopii faktury a své kontaktní údaje.

Adresa pro zaslání reklamace:

Jacek Zdunek
PO Box 5
464 01 Frýdlant v Čechách

Reklamaci je možné zaslat pouze Českou poštou, proto ji prosím vybírejte jako dopravce!
(prosím neposílat kurýrem PPL,DPD,DHL atd.)

Zboží nelze zaslat prodávajícímu na dobírku.
Zásilky zaslané na dobírku nebudou prodávajícím převzaty.

Reklamace zboží vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 28 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Po zjištění závady a přiznání nároku na záruku bude zboží opraveno nebo vyměněno za jiné, funkční.

Kupující může vadné zboží na reklamaci zaslat nejlevnější přepravní službou na adresu provozovny. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, zásilka by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu s viditelným identifikačním číslem zakoupeného výrobku, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel.číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Nejlevnější přepravní služba je Česká pošta (Doporučené psaní).